YouTube va putea afişa câte două reclame înainte de redarea unui clip

Life


YouTube testează tot felul de noi metode de afişare a reclamelor, în ciuda faptului că majoritatea creatorilor de conţinut de pe platformă sunt în continuare nemulţumiţi de modul în care sunt trataţi şi de cum sunt distribuite clipurile către fani. Cea mai nouă iniţiativă a companiei doreşte însă să îmbunătăţească experienţa de vizionare a utilizatorilor, oferindu-le posibilitatea de a urmări clipurile fără întreruperi.

În ultima perioadă, multe dintre clipurile monetizate de pe YouTube pot fi întrerupte de multe ori pentru afişarea de reclame, lucru care poate deveni enervant şi care cu siguranţă a dus la scăderea timpului de vizualizare. Astfel, YouTube propune o soluţie mai simplă: afişarea mai multor reclame înainte de începutul clipului, pentru a evita întreruperea clipului mai târziu. Acest nou concept se numieşte „Ad Pods” şi va fi disponibil iniţial pe desktop, după care va fi activat şi pentru smartphone-uri.

Se pare că Ad Pods vor putea include maximum două reclame înaintea clipului şi vor oferi utilizatorilor posiblitatea de a alege: fie vezi o singură reclamă la început şi continui apoi să vezi conţinutul cu posibilitatea de a fi întrerupt mai târziu, fie vezi ambele reclame una după cealaltă. Conform anunţului oficial, vizionarea ambelor reclame reduce afişarea de reclame cu 40% pe parcursul clipului, probabil aici fiind vorba despre reclamele în format banner care apar în partea de jos a clipului. Din punctul de vedere al companiilor de publicitate, noile Ad Pods vor aduce între 8 şi 11% mai mult „reach”, adică vor ajunge la mai mulţi utilizatori.

Planurile de dezvoltare YouTube par să fie acum concentrate pe versiunea pentru televizoare a serviciului, acesta înregistrând cea mai mare creştere din ultimii ani, cu 180 de milioane de ore de conţinut fiind redate pe televizoare în fiecare zi. Reclamele Ad Pods vor veni însă pe televizoare mai târziu, după ce vor fi lansate în aplicaţia pentru mobil.

 





Source link