Netflix ar putea introduce abonamente mai ieftine

Life


Netflix este unul dintre cele mai mari servicii de streaming la nivel mondial, cu peste 100 de milioane de abonaţi la nivel mondial în urma extinderii globale din urmă cu trei ani. Se pare însă că strategia actuală nu va fi de ajuns pentru a convinge noi utilizatori să devină clienţi ai serviciului, aşa că sunt luate în calcul noi metode de fidelizare, printre care se regăseşte şi posibilitatea unui abonament mai ieftin.

Compania nu este gata să vorbească în mod public despre abonamente noi, mai ales în urma unor teste publice care creşteau preţul serviciului în ţările din vest. Totuşi, compania va încerca să ofere noi planuri tarifare, cu funcţionalitate diferită faţă de cele deja existente, ţintele principale fiind India, Singapore, Coreea de Sud, Japonia, Tailanda şi Taiwan.

În această regiune, există deja alternative locale mult mai ieftine (unele la jumătate din preţ), care oferă conţinut într-o manieră similară cu Netflix. Având în vedere că există deja peste 100 de producţii în dezvoltare pentru aceste regiuni şi că Netflix angajează personal pentru dezvoltare în Seul, Tokyo şi Mumbai, vom afla informaţii despre noi tarife Netflix în viitorul apropiat.

În comparaţie, servicii precum Viu şi Hotstar, oferă abonamente care încep de la 2-5 dolari, în timp ce Netflix în versiunea cea mai ieftină, SD, începe de la 7 dolari. Conform declaraţiilor lui Reed Hastings, CEO-ul companiei, Netflix nu încearcă să concureze obligatoriu cu serviciile locale sau cu YouTube, platformă care oferă streaming de video gratuit, ci doreşte să atragă un public cu venituri mai mari şi acces la internet de viteză mare în aceste regiuni. Numai în India, numărul de posibili clienţi s-ar putea ridica la 100 de milioane, în rândul celor care cunosc limba engleză.

Cu puţin noroc, oferta mai ieftină, cu funcţii diferite, se va extinde şi în alte regiuni.

 





Source link